سشوار دستگاهی است که در هر خانه ای وجود دارد. امروزه در بازار لوازم خانگی و لوازم آرایشی، مدل های بسیار زیادی از این محصول وجود دارد؛ اما به راستی کدام مورد می تواند کارایی خوبی داشته باشد؟ دوام و کیفیت کدام یک بهتر است؟ در این مقاله می خواهیم به معرفی 7 عدد از بهترین و پرفروش ترین سشوارها بپردازیم. از شما دعوت می کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید و محصول مناسب خودتان را انتخاب و سپس دست به خرید بزنید.

انواع بهترین و پرفروش ترین سشوارها کدام اند؟

با شناخت انواع مختلف این دستگاه ها می توانید انتخاب بهتری داشته باشید. در ادامه قصد داریم به یک سری از نکات و ویژگی های کلیدی در خصوص خرید بهترین و پرفروش ترین شسوارها اشاره کنیم. تا بتوانید بهترین گزینه ی موجود را انتخاب نمایید.

  • سشوارهای حرفه‌ای:

همانطور که از نام آن پیداست، این موارد برای مصارف حرفه ای استفاده می شوند و بیشتر در سالن های زیبایی آن ها را دیده اید. عملکرد بالا و حرفه ای آن ها به شما این امکان را می دهد که از این سشوارها برای مدت طولانی استفاده کنید.

  • سشوارهای خانگی:

از این محصول می توانید برای مصارف خانگی استفاده کنید. این دستگاه به سشوار خانگي نیز معروف است. هنگام خرید این محصول می توانید آن را از بسیار قوی تا ضعیف و معمولی انتخاب کنید.

  • سشوارهای برس‌ دار:

اگر می خواهید موهای خود را حالت دهید، این محصول به شما کمک می کند تا به راحتی این کار را انجام دهید. سشوارهای برس دار، دارای برس هایی در اندازه های مختلف هستند.

  • سشوارهای چرخشی:

می توانید با فشار دادن یک دکمه حالت چرخشی را روشن کنید و با کمک برس آن، به سرعت موهای خود را حالت دهید. اگر حجم و زیبایی را می خواهید برای موهای خودتان ایجاد کنید موارد چرخشی بهترین گزینه برای شما است. 

 چند نمونه از بهترین و پرفروش ترین سشوارها

  • کرونر مدل CR-7722 8500W

سشوار مناسب و حرفه ای کرونر مدل CR-7722 8500W یکی از بهترین و پرفروش ترین سشوارها است. این دستگاه با قدرت بالای خود می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند. این محصول از فناوری تولید یون استفاده می کند که در نسل بعدی آنها بسیار حائز اهمیت است. علاوه بر این که موها را بهتر خشک می کند. 

  • پرومکس مدل ۷۲۴۰

سشوار حرفه ای پرومکس مناسب برای مصارف خانگی و سالن های زیبایی است. این دستگاه دارای تکنولوژی تولید یون، دکمه باد سرد و سه متمرکز کننده هواست. این آپشن ها برای رفع نیازهای یک فرد برای استفاده حرفه ای می باشد. همچنین، این محصول دارای 3 نوع سری متمرکز کننده هوا است که می توانید با هر کدام هوای خروجی را تنظیم کنید.

  • مرویل مدل AC 274

اگر به دنبال یک دستگاه حرفه ای با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، سشوار مناسب و حرفه ای مرویل مدل AC274 انتخاب مناسبی برای شماست. این محصول با تولید گرمای HYDRA حجم موهای وز شده را تا حد زیادی کاهش می دهد. همچنین باعث جذب ویتامین کراتین در موهای آسیب دیده می شود.

  • کنوود مدل KW-1011

یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین سشوارها، از برند کنوود است. کنوود، یکی از بهترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده لوازم برقی است که محصولات آن از کیفیت و محبوبیت بالایی برخوردار است. سشوار مناسب کنوود KW-1011 با قدرت موتور 9000 وات یکی از نمونه های پرطرفدار و مقرون به صرفه در بین مصرف کنندگان خانگی و سالنی می باشد.

  • فیلیپس مدل HP8230/00

سشوار HP8230، با موتور 2100 وات DC، باد قوی و 6 حالت تنظیم دما و سرعت اکثر نیازها را برطرف می کند. علاوه بر این، این محصول با تکنولوژی ThermoProtect از گرم شدن بیش از حد مو جلوگیری کرده و به موها آسیب نمی رساند.

  • سشوار حرفه ای بیبی باس نانو

یکی دیگر از موارد مقرون به صرفه و باکیفیت موجود در لیست بهترین و پرفروش ترین سشوارها، سشوار حرفه ای بیبی باس نانو مدل 9000 است. این محصول از محبوبیت و فروش بالایی در بازار برخوردار است. قدرت موتور این دستگاه 7000 وات است و جالب اینجاست که با وجود قدرت بالا، این سشوار کاملا بی صدا است.

  • رمینگتون مدل AC9140

سشوار رمینگتون مدل AC9140 یکی دیگر از بهترین و پرفروش ترین سشوارها است. این محصول از محصولات با کیفیت و مناسب برای استفاده حرفه ای می باشد. سشوار رمینگتون، بسیار قدرتمند است و دارای توانی معادل 2400 است. شما با این دستگاه می توانید در کمترین زمان ممکن به مدل موی دلخواه خود برسید.

پارامترهای مهم هنگام خرید بهترین و پرفروش ترین سشوارها

حال که تصمیم به خرید یک سشوار حرفه ای دارید، باید بگوییم که این قسمت از مقاله را هرگز از دست ندهید! زیرا در این قسمت قصد داریم یک سری از نکات و پارامترهای مهمی که باید در هنگام خرید بهترین و پرفروش ترین سشوارها رعایت کنید را برایتان ذکر کنیم.

  • سشوار قدرتمند بخرید

قدرت این دستگاه نیز مانند سایر لوازم برقی بر اساس وات است. هر چه قدرت آن بیشتر باشد، در زمان کمتری موها را خشک می کند. نکته حائز اهمیت این است که قدرت، روی قیمت آن نیز تاثیر می گذارد. مراقب وات های تقلبی مانند نمونه های 3000 واتی باشید. سشوارها معمولا دارای 2500 یا 2600 وات هستند، بنابراین باید به هر چیزی که بالاتر از این اعداد باشد، شک کنید.

  • به وزن آن دقت کنید

وزن سشوارها باید متعادل باشد زیرا در هنگام خشک کردن موهایتان نمی توانید آن را خیلی جا به جا کنید و دستتان از نگه داشتن آن خسته می شود. اگر به دنبال معیاری برای وزن آن هستید، توصیه ما خرید یک مدل با وزن حدود 450 گرم است.

  • تنظیم حرارت به عهده‌ی خودتان باشد

اینکه شما در تنظیم دمای سشوار قاطع هستید؛ خوب است اما معمولا سشوارها روی حرارت کم، متوسط ​​و زیاد تنظیم می شوند و شما می توانید حرارت را با توجه به ضخامت، نازکی یا ضخامت و… تعیین کنید.

  • باد سرد را فراموش نکنید

برای اینکه موهای خود را بدون وز و براق نگه دارید، در پایان فرآیند خشک کردن و زمانی که مو تقریباً 80 درصد خشک شد، سشوار را روی حالت سرد قرار دهید. اجازه ندهید موهایتان خیلی داغ شود.

  • طول سیم

مطمئناً دوست دارید هنگام سشوار کشیدن موهایتان؛ نزدیک میز آرایش باشید. از طرف دیگر می خواهید به راحتی به پریز برق دسترسی داشته باشید. پس در اینجاست که باید به طول سیم هنگام خرید توجه کنید. معمولاً 1.5 تا 2 متر طول ایده آل سشوار است.

سشوار بی کیفیت نخرید!

در این مقاله به معرفی و بررسی برخی از بهترین و پرفروش ترین سشوارها پرداخته ایم. ممکن تا اینجای مطلب، با توجه به مطالب ذکر شده، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده باشید. اما حتما قبل از خرید به پارامترهای ذکر شده توجه داشته باشید. همچنین سعی کنید از فروشگاه های معتبر محصول و برند مورد نظر خود را تهیه کنید. همانطور که قبلا گفتیم؛ هنگام خرید بهترین و پرفروش ترین سشوارها، قدرت دستگاه و نحوه کارکرد آن را بر اساس نیازتان در نظر بگیرید. توجه به موتور و زیبایی آن باعث می شود تا هنگام خرید، محصولی با کیفیت خریداری کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به گل انار بهترین سشوار ها و محصولات و ابزار آرایشی و بهداشتی را با بهترین قیمت خریداری کنید. با گل انار، خریدی مطمئن را تجربه کنید.