واریاسیون مناسب یکی از اجزای اصلی ترکیبی برای رنگ‌ کردن موها است. این محصول قادر است اثرات بسیار زیادی را روی رنگ موی شما به وجود آورد. اگر شما بتوانید به قواعد مربوط به ترکیب واریاسیون‌ پی ببرید، می‌ توانید به راحتی مثل یک آرایشگر حرفه ای موهای خود را رنگ کنید.

واریاسیون‌ حتماً باید با رنگ‌‌ ساژهایی که روی موی دکلره هستند ترکیب شود، تا تغییراتی مطلوب در تن رنگ مو ایجاد نماید. برای این که رنگ‌ موی مورد علاقه خود را بدون نقص و ایراد به دست آورید، باید انواع رنگ‌‌ ها را بشناسید و با خاصیت آن ها آشنا شوید. به همین خاطر در این مقاله ما شما را با انواع رنگ‌ های سرد و گرم آشنا می‌ کنیم. ما اینجاییم تا شما را راهنمایی کنیم که بفهمید کدام رنگ‌ ها را با واریاسیون بهتر است مخلوط کنید.

تعریف واریاسیون مناسب

نام دیگر واریاسیون‌، نیترولایزر است که این محصولات از نوع رنگ‌ موی قوی، خالص و غلیظ هستند. از این محصولات برای زیباترکردن ‌رنگ‌ مو استفاده می‌‌ کنند. اگر این محصولات بیش از اندازه با رنگ‌ موی شما ترکیب شوند، باعث خنثی شدن رنگ‌ دلخواهتان خواهند شد. به بیان دیگر می‌ توان گفت که این محصول مانند یک یار کمکی است که باعث جذابیت موهای شما می‌ ‌شود. اگر شما واریاسیون مناسب رنگ‌ موی خود را انتخاب کنید، سایه زیبایی روی رنگ‌ موی شما به وجود می آید و باعث درخشندگی موهای شما نیز می‌‌ شود. این نوع محصولات با حرف E در داخل کاتالوگ های ‌رنگ مو نشان داده شده اند.

بهترین و مناسب‌ ترین واریاسیون‌

یکی از لوازم آرایشی – بهداشتی که بین بانوان از محبوبیت زیادی بهره مند است، ‌رنگ مو می‌ باشد. شناخت واریاسیون مناسب مثل معجزه ای برای داشتن موهای زیباتر می‌ باشد. واریاسیون‌ ها به تنهایی مصرف نمی شوند. این محصولات یک مکمل خالص و قوی هستند. واریاسیون‌ ها برای موهایی که بلوند شده اند، کارایی مطلوبی دارند. برای خنثی کردن و از بین بردن قرمزی، نارنجی، زردی و یا حتی سبزی تار موها، از آن ها استفاده می‌ شود. هم چنین می‌ توان برای ایجاد تناژ فانتزی، از آن ها بهره برد.

برای اینکه رنگ‌ موی شما زیباتر شود سعی کنید از واریاسیون مناسب استفاده کنید. مثلا از واریاسیون‌ قرمز برای ترکیب رنگ‌ موی زیتونی و سبز استفاده نکنید. سعی کنید با آگاهی از انواع واریاسیون‌ ها و نحوه ترکیباتش از آن ها استفاده کنید؛ تا در آخر از رنگ‌ موی خود راضی باشید.

واریاسیون مناسب در ترکیب ‌رنگ مو

واریاسیون‌ آبی قادر است رنگ‌ نارنجی موجود در موی سر را حذف نماید. این واریاسیون‌ بیشتر مناسب رنگ موهای سری N است. از این واریاسیون‌ در ترکیب رنگ‌ هایی که تناژ گرم دارند، نیز استفاده می‌ ‌شود. و‌اریاسیونی که برای ترکیب رنگ‌ های تناژ مثل زیتونی و خاکستری کاربرد دارد، واریاسیون‌ قرمز است. واریاسیون‌ مناسب رنگ‌ موهای سرد مثل ماهاگونی نیز واریاسیون‌ بنفش است‌.
برای ایجاد تناژ طلایی روی موها واریاسیون مناسب، ر‌نگ‎‌ زرد است. واریاسیو‌ن قرمز نیز باعث حذف تناژ سبز روی موها می‌ شود. کاربرد واریاسیون‌ سبز کاملاً مخالف با واریاسیون‌ قرمز می‌ باشد. واریاسیون‌ طلایی نیز سازگار با تعداد کثیری از رنگ‌ هاست که در آخر تناژی به رنگ‌ طلایی را به موها هدیه می‌ دهد. واریاسیون‌ آبی نیز به خوبی رنگ نارنجی مو را نابود می‌ کند. برای براق و درخشان کردن موها نیز واریاسیون‌ نقره ای مناسب است. از واریاسیون‌ دودی نیز برای رفع زردی مو کمک گرفته می‌ ‌شود.

رنگ‌ های پر کاربرد وار‌یاسیون مناسب در ترکیب ‌ر‌نگ‌ مو

در بین تمام ‌رنگ های واریاسیون‌ برخی از رنگ‌ ها هستند که کاربردهای زیادی دارند. اگر این محصولات با قواعد خاصی ترکیب شوند، رنگ‌ موی شما به گونه ای خواهد بود که انگار یک آرایشگر حرفه ای آن را رنگ‌ کرده است. در بین تمام واریاسیون‌ ها، وار‌یاسیون زرد که قرمزی مو را حذف می کند و و‌اریاسیون روشن کننده که باعث از بین بردن زردی می شود، کاربردهای زیادی دارند.

و‌اریاسیون نقره ای نیز مخصوص موهای دکلره است که بانوان زیادی از آن استفاده می کنند. این نوع از محصول به موها حالت براقی بخشیده و زردی مو را نیز از بین می‌برد. و‌اریاسیون دودی نیز دشمن زردی و نارنجی ‌رنگ‌ مو است. اگر با ‌رنگ خاکستری ترکیب شود، جذابیت مو را دوچندان می کند.

انواع رنگ‌ های گرم و سرد

رنگ‌ ها به دو دسته گرم و سرد تقسیم می شوند. رنگ‌ های سرد باعث می شوند که ‌رنگ موهای شما مات شود و در مقابل رنگ‌ های گرم، ر‌نگ‌ ‌موهای شما را شفاف تر می‌کنند. رنگ‌ ‌های طبیعی، قرمز، شرابی، رنگ‌ های قهوه ای که مایل به قرمز هستند، رنگ‌ مسی، فندقی و ر‌‌نگ بنفش در گروه ر‌نگ های گرم هستند. ر‌‌نگ موی دودی، خاکستری و زیتونی ر‌نگ موهای شما را مات می کنند و در گروه رنگ‌ های سرد جای گرفته اند. می توانید با فهمیدن اینکه ر‌‌نگ موی شما در کدام دسته است واریاسیون مناسب ر‌‌نگ موی خود را بشناسید و برای زیباتر و روشن کردن ر‌‌نگ موهای خود از آن ها استفاده کنید.

نکات قابل توجه برای استفاده از واریاسیون مناسب

قبل از انجام هر کاری واریاسیون مناسب ر‌نگ موی خود را خریداری کنید. موهایتان را شست و شو دهید؛ تا تمیز و نم دار شود. واریا‌سیون برای این که به تعادل درستی از نظر تناژ و شدت برسد، باید با ‌ر‌نگ مو‌ ترکیب شود. فراموش نکنید که این محصولات می توانند پوشش رنگ سفید را افزایش دهند؛ ولی قادر نیستند به طور کامل باعث روشن سازی شوند. از واریاسیون‌ به تنهایی استفاده نکنید. اگر می خواهید رنگ موهایتان را تغییر دهید و از رنگ آن راضی نیستید، از ‌واریاسیون با ترکیب یک رنگ مو می توانید استفاده کنید. این محصول یک ر‌نگ موی کمکی است که در اکثر مواقع از آن استفاده می شود.

توصیه و خرید این محصولات از وب سایت رسمی گل انار

به عنوان نقطه مهم پایانی می توانیم به شما بگویم که متخصصان ‌‌رنگ مو بیش تر از دیگران به ترکیب دهی درست این رنگ‌ها شناخت دارند. پس همیشه سعی کنید که رنگ کردن مو و استفاده از واریاسیون را به این افراد متخصص و ماهر بسپارید. اگر به هر دلیلی می‌خواهید خودتان در منزل این کار را انجام دهید، حتما باید اطلاعات خود را در زمینه ‌رنگ مو و واریاسیون مناسب برای موهای خود کامل کنید تا به ‌رنگ مورد علاقه خود برسید. شناخت و انتخاب یک واریاسیون مناسب، نیاز به تجربه و دانش در مورد کارکرد واریاسیون و همچنین طیف آن ها دارد. اگر هیچ اطلاعاتی در دست ندارید، بهتر است از واریاسیون ها در خانه استفاده نکنید. شما می توانید اعلی ترین و باکیفیت ترین واریاسیون ها را از وب سایت رسمی گل انار با ارزان ترین قیمت خریداری نمایید.