قیمت براش آرایشی براساس پارامترهای گوناگونی سنجیده می شود. براش آرایشی از جمله لوازمی است که هم در موارد حرفه ای و هم در آرایش روزانه از آن استفاده می شود. با استفاده از براش‌ها می توان ظاهری زیباتر به چهره بخشید و با آن ها مواد آر‌ایشی را به شیوه های آسان استفاده کرد. در این مقاله قصد داریم تا به عوامل مهمی که در تعیین قیمت این لوازم آر‌ایشی نقش دارند بپردازیم. با ما همراه باشید.

بررسی پارامترهای مهم در تعیین قیمت براش آرایشی

در حال حاضر براش‌ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند. با توجه به این همه کاربرد و تنوع ظاهری، طبیعی است که شاهد قیمت های متفاوتی باشیم

1. تاثیر جنس در قیمت براش آرایشی

طبیعتا نوع برند هر محصول در برخی موارد رابطه مستقیمی با جنس آن دارد. قیمت براش آرایشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. انواع مختلفی از براش‌ها در رنگ و طرح های مختلف موجود هستند. این لوازم در قسمت مویی نیز جنسشان با هم فرق می کند.

موی برخی از براش‌ها از موی طبیعی حیوانات تولید می‌شود. از آن جایی که حمایت از حیوانات در این راستا صورت می گیرد؛ به همین دلیل از براش‌هایی که با موی طبیعی ساخته می شوند کم تر تولید می شود. صددرصد هر چیزی که کم تر تولید شود از کالاهای مشابه گران تر خواهد بود.

برای گونه‌های دیگر این محصولات، از موی مصنوعی استفاده می کنند. در مجموع، قیمت براش آرایشی موی طبیعی با موی مصنوعی یکسان نیست. تفاوت دیگری که بین بر‌اش با موی طبیعی و موی مصنوعی وجود دارد؛ این است که موی طبیعی لوازم آرا‌یشی را به خود جذب می‌کند.

موی مصنوعی به راحتی تمیز می شود و جذب کمتری دارد. باید این احتمال را نیز در نظر گرفت که بر‌اش هایی با موی مصنوعی با پوست های حساس نسبتا خشن رفتار کنند. در کل بهتر است از لوازمی استفاده کنید که به موجودات زنده کمتر آسیب وارد شود.

۲. توجه کردن به کاربرد برا‌ش‎‎

در خط تولید هر نوع براشی هدف متفاوتی در نظر گرفته شده است. در هر ستی که خریداری می کنید انواع مختلفی از براش آرایشی را می بینید که کاربردهای متنوعی دارند. شاید شما کاربرد گرامی قصد داشته باشید فقط از یک براش  استفاده کنید. در این صورت می توانید به تنهایی جدا از ست، آن را خریداری کنید.

این که شما به چه نوعی از این وسیله نیاز دارید در قیمت ست بر‌اش تاثیرگذار است. گاهی ممکن است که قیمت بر‌‌اش آرایشی با یک بسته براش برابر باشد و حتی در مواردی از آن بیشتر می شود. در این موارد سایر فاکتورها بر قیمت این لوازم تاثیرگذار است.

۳. در نظر گرفتن تاثیر برند سازنده در قیمت براش آرایشی

برند یکی از عوامل موثر در تعیین قیمت براش آرایشی است. توجه داشته باشید که برندهای معتبر قسمتی از قیمت محصولاتشان را به دلیل میزان اعتبار خود تعیین می‌کنند. یعنی برندهای معتبر و دارای اعتبار محصولات تولیدی خود را با قیمت کمی بالاتر از سایر محصولات موجود در بازار تعیین می نمایند.

لازم به ذکر است که همه ی شرکت ها به خاطر شهرت برند خود، پول بیشتری از مردم برای خرید طلب نمی‌کنند. باید به این موضوع توجه کرد که این برندها به چه دلیل معروف شده و اعتبار کسب کرده اند. به عنوان نمونه برندهایی هستند که به خاطر تولید محصولات با کیفیت و اقتصادی معروف شده اند. برخی دیگر نیز به دلیل استفاده از جنس موی بر‌اش به شهرت رسیده اند. در آخر این شما هستید که با توجه به نوع براشی که احتیاج دارید خرید می کنید.

۴. توجه کردن به نحوه ساخت براش

براش‌های لوازم آ‌رایشی در شیوه ساخت با هم تفاوت دارند. برخی از آن ها با شیوه های خاصی توسط افراد خبره و ماهر در کارگاه ها ساخته شده اند. بعضی دیگر به وسیله دست ساخته شده و دست سازند. گونه های دیگر نیز هستند که توسط دستگاه‌ها و در کارخانه تولید می‌شوند.

بستگی به شما دارد که شما کدام مورد را انتخاب کنید. انتخاب شما از بین موارد در قیمت ست بر‌اش اثرگذار است. در بین این براش‌ها قیمت براش آرایشی دست ساز نسبت به سایر محصولات تقریباً بالا می باشد. زیرا دست ساز هستند و ظرافت بیشتری را به خود اختصاص دادند.

۵. توجه به ظاهر و ابعاد

اندازه هر برا‌ش متناسب با کاربرد تعیین شده است. مثلاً برا‌ش سایه، نسبت به بر‌اش رژگونه کوچک تر است. این مسئله نیز در تعیین قیمت برا‌ش اثر می گذارد. بر‌اش های آر‌ایشی در شکل‌های مختلف در تنوع بالا تولید شده اند تا کاربردهای زیادی از آن ها صورت پذیرد.

مثلا برخی از آن ها سری های مربع و گونه دیگر، سری گرد دارند. برخی موهای کم و لطیف و بعضی دیگر موی ضخیمی دارند. همه این موارد در میزان قیمت براش آرایشی تاثیر گذار است.

۶. انواع براش های آرایشی

همه براش‌ های آرایشی کاربرد یکسانی داشته و هدف آن ها پخش کردن لوازم آرایشی بر روی صورت شماست. باید توجه کنید که هر نوع لوازم آرا‌یشی به یک نوع بر‌اش مخصوص به خود نیاز دارد. به همین دلیل برند های سازنده به هنگام تولید لوازم آرایشی، براش آرایشی مربوط به آن محصولات را نیز در نظر گرفته اند و انواع آن ها را با کاربردهای زیاد روانه بازار کرده اند. از انواع برا‌ش ها می توان به بر‌اش کرم پودر که نسبت به دیگر برا‌ش ها بزرگ تر بوده و برای پخش کردن کرم پودر بر روی صورت از آن استفاده می شود، اشاره کرد.

برا‌ش رژ گونه که برای لعاب بخشیدن به آرایش مناسب است. برا‌ش پنکیک که یکی از مهم‌ترین لوازم برای بانوان به حساب می‌آید. برا‌ش کانتورینگ که از آن برای پوشش دادن زوایای صورت استفاده می شود. از دیگر موارد می توان به برا‌ش برنزر، برا‌ش سایه چشم، بر‌اش کانسیلر، ‌براش لب و ‌براش ابرو اشاره کرد. ‌براش ابرو دارای دو سر بوده که یکی از آن کرکی و سری دیگر آن برای مرتب کردن ابروها از آن استفاده می شود که جاهای خالی ابروها را پر می‌کند. این برا‌ش ها از جمله لوازم آرایشی مهمی هستند که می توان به وسیله آن ها آرایش را به درستی روی صورت پخش کرده و پوستی صاف و یکنواخت داشت.

خرید براش آرایشی از گل انار‌‌

نکته قابل توجهی که باید در نظر بگیرید. این است که به همان مقدار که هزینه می کنید، به همان اندازه کیفیت می‌گیرید. نباید توقع این را داشته باشید که کیفیت بالاتری دریافت کنید. همیشه سعی کنید که برای خریدی راضی کننده تمامی جنبه ها را در نظر بگیرید.

می توانید برای تهیه یک ست با بهترین قیمت براش آرایشی و کیفیت مطلوب، سری به همین سایت بزنید. از محصولات ما دیدن کنید و در صورت پسند خرید نمایید. خرید محصولاتی که از سایت های معتبر ارائه می‌شوند در دریافت کردن کیفیت بالاتر نقش اساسی دارند.